Subject: FW: 4-1/2024/3081-1 Riigitee nr 14 projekti kooskõlastamise taotlus vastuskiri (Landverk OÜ)
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 13:59:31 +0200

Palun see vana kiri tagantjärele registreerida, et ta säiliks meil projekti 
kaustas. Asjatoimik 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp> 
8-1/22-146

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, 31 October 2024 15:00
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 4-1/2024/3081-1 Riigitee nr 14 projekti kooskõlastamise taotlus 
vastuskiri (Landverk OÜ)

Tere

Rapla Vallavalitsuse poolne ettepanek on projekteerida riigi tugimaantee nr 
14 Kose-Purila ja kõrvalmaantee nr 15129 Paide-Roovere-Kuimetsa ristumiskoha 
koos sinna projekteeritava teeületuskoha ja jalgratta- ja jalgtee lõigu 
valgustus. Projekteerimisega välja selgitada kas uue valgustuse toiteks on 
võimalik kasutada kõrvalmaantee ääres asuvat vallale kuuluvat olemasolevat 
valgustusvõrku või vajadusel ette näha olemasoleva õhukaabli välja 
vahetamine kuni liitumispunktini/alajaamani. Uue valgustuse projekteerimisel 
arvestada Rapla valla välisvalgustuse tehniliste nõuetega (lisatud), sest 
rajatav valgustus peab ühtima üldise valla valgustusvõrgu 
juhtimissüsteemiga.

Lugupidamisega

Andre-Andy Bernhardt
teede spetsialist
Tel. 5342 3541

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.